Program

8:30 - 9:00

Rejestracja

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie

prezentacja
9:15 - 9:40
Andrzej Szewczyk (Efigence), Paweł Haltof (Efigence)

Czeka nas koniec bankowości mobilnej. Dlaczego i co po nim nastąpi?

Stało się. Na najbardziej innowacyjnych rynkach, do których niewątpliwie należy Polska, klienci zapominają, że usługi bankowe nie zawsze były dostępne na żądanie. Dziś nie ma sensu mówić o bankowości mobilnej, bo innej nie ma.

prezentacja
9:45 - 10:10
Artur Kurasiński (kurasinski.com)

Bank w kieszeni - jak startupy i technologia okradają sektor finansowy

Drogi banku. Czyli jak startupy i mobile zmieniają branżę finansową. Demografia - wróg czy przyjaciel sektora finansowego? Kryptowaluty - największa na świecie bańka spekulacyjna czy genialny wynalazek? Wizje i trendy przyszłości (VR / AR / Audio).

prezentacja
10:15 - 10:40
Bartosz Bilicki (Blockchain Polska / Trifinity.io)

Libra - kolejny rozdział w historii finansów

Facebook ogłaszając swój kolejny produkt o nazwie Libra, namieszał nie tylko w świecie kryptowalut, ale także bankowości tradycyjnej. Czy zapowiadana globalna waluta stanowi realne zagrożenie dla obecnego status quo?

10:40 - 11:10

Przerwa kawowa

prezentacja
11:10 - 11:35
Igor Farafonow (Uxeria)

Wyścig zbrojeń PSD2 – krótka historia tego, jak świat walczy o Twoje finanse.

Zmiany wynikające z nowych regulacji tworzą całkowicie nowy młody rynek. Rynek walki wielkich graczy i garażowych startupów o kawałek tortu. Co więcej – w dużej mierze są oni równi. O tym czego brakuje w tym wyścigu dużym graczom, opowiem z perspektywy użytkownika. Trochę case'ów i doświadczeń, trochę obserwacji i przemyśleń.

prezentacja
11:40 - 12:05
Wiesław Kotecki (Deloitte Digital)

Otwarta bankowość, VAS-y - trendy rynkowe vs oczekiwania klientów

Czy banki będą żyły z bycia bankiem? Sprawdziliśmy jakrozbudowany jest rynek niebankowych usług dodanych (VAS) w Polsce, oraz jak zapatrują sie na niego klienci. Podczas prezentacji zaprezentujemy wyniki własnych badań z 2019.

prezentacja
12:10 - 12:35
Miłosz Kurzawski (Blue Media), Halina Karpińska (Bank Millennium)

Millennium Bank i Autopay - temat podamy wkrótce!

Millennium Bank i Autopay - temat podamy wkrótce!

12:35 - 13:35

Obiad

prezentacja
13:35 - 14:25
Konrad Olejarczyk (Mobee Dick)

Trendy kształtujące polski sektor bankowy - panel dyskusyjny

W dynamicznie zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości przewagę zdobywają ci, którzy skutecznie przewidują i reagują na zmiany. Podczas panelu porozmawiamy o kluczowych trendach technologicznych i biznesowych, które określają kierunki rozwoju polskiego sektora bankowego. W panelu wezmą udział przedstawiciele przedstawiciele BNP Paribas Polska, PKO BP, mBank i Crédit Agricole.

prezentacja
14:30 - 14:55

Temat podamy wkrótce

prezentacja
15:00 - 15:25
Włodzimierz Gruszczyński (Jasnopis Sp. z o.o.), Maciej Ogrodniczuk (Jasnopis Sp. z o.o.)

Jasnopisanie w bankowości - rzecz o tym jak być zrozumiałym

Opowiemy, jak tworzyć teksty dotyczące bankowości, by odbiorca miał szanse je zrozumieć, nawet jeśli je otrzyma za pomocą aplikacji mobilnej. Nie możemy uprościć bankowości, ale umiemy uprościć teksty, które jej dotyczą.

15:25 - 15:45

Przerwa kawowa

prezentacja
15:45 - 16:10
Michał Szklarski (e-point), Piotr Kowalski (Google)

mWeb w służbie bankowości i finansów

Czym jest dokładnie ten mWeb? Jak rezonuje on ze światem bankowości i finansów? Czy PWA, AMP i inne najlepiej wdrażać dla naszego przypadku biznesowego oraz jak to zrobić? Odpowiedzi na te pytania i wiele więcej - tylko u nas.

prezentacja
16:15 - 16:40

Temat podamy wkrótce

16:40 - 16:50

Zakończenie

21:00 - 1:00

Networking Party

9:30 - 9:40

Rozpoczęcie

prezentacja
9:40 - 10:05
Krzysztof Wojewodzic (ESCOLA S.A.)

Family Banking - bank bliżej rodziny

W Polsce Bank PKO wprowadził aplikację mobilną Junior. Wkrótce w ślad pójdą kolejne banki. Jak stworzyć skuteczną komunikację dla dzieci i rodziców? Jak wzbudzić lojalność klientów poprzez aplikacje rodzinne i jak pozyskać milion nowych użytkowników?!

prezentacja
10:10 - 10:35
Kamil Bolek (LifeTube i TalentMedia), Cyber Marian (CyberMarian)

Influencerzy i pokolenie Z w bankowości i finansach - czy to działa w erze mobile?

Influencerzy są ambasadorami banków, w skuteczny sposób przedstawiają oferty fintechów czy lokują marki i zwiększają ich świadomość wśród wielomilionowej publiczności. Jak jeszcze bardziej wykorzystać ich potencjał?

10:35 - 11:05

Przerwa kawowa

prezentacja
11:05 - 11:30
Joanna Ostafin (Project: People)

Każde pokolenie ma własny czas. Czyli o projektowaniu produktów finansowych skierowanych do pokolenia Z

Case study z projektowania aplikacji finansowej przeznaczonego dla pokolenia Z pełne zwrotów akcji, szybkich badań, testów, weryfikacji hipotez i współprojektowania z samymi odbiorcami przeplatane wiedzą z zakresu Lean UX.

prezentacja
11:35 - 12:00
Tomasz Opalski (ING Bank Śląski), Piotr Sałata (Symetria), Witold Janiszewski (Symetria)

Ewolucja mobilnej bankowości ING - jak podejmować decyzje biznesowe w oparciu o badania UX

4 lata Mojego ING to 50 badań użyteczności. W oparciu o wyzwania projektowe, wnioski badawcze, wdrożone (lub nie) rozwiązania podzielimy się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas systematycznego rozwoju bankowości mobilnej ING

prezentacja
12:05 - 12:30
Jadwiga Kijak (Mobee Dick)

Temat podamy wkrótce

Opis podamy wkrótce

12:30 - 13:30

Obiad

prezentacja
13:30 - 13:55
Piotr Dziadowicz (EDISONDA)

Design system - jak pomaga bankom?

Bankowa codzienność? Fuzje, integracje systemów, rozproszona decyzyjność, nowe rozwiązania cyfrowe i rozporządzenia. Opowiem w jaki sposób utrzymać spójność wizualną i systemową zmiennych warunkach. Nie tylko w mobile.

prezentacja
14:00 - 14:10
Piotr Kardasz (TMS Brokers)

Zaangażowany użytkownik aplikacji finansowej - niemożliwe? Case study TMS Brokers

Od lat przelewamy i płacimy telefonami – do tego potrzebujemy tylko kilku sekund. Ale jak zaprojektować aplikację finansową, która angażuje na dłużej - pozwala inwestować i jednocześnie pomaga w podejmowaniu decyzji?

prezentacja
14:10 - 14:20
Tomasz Michalik (Inisignia)

MEMerytura - czyli jak komunikować potrzebę oszczędzania osobom żyjącym chwilą. Case study Union Investment

Jak zachęcić do zabezpieczenia przyszłości osoby żyjące chwilą? Union Investment, wraz z agencją reklamową INSIGNIA oraz content marketingową ContentHouse przygotował kampanię edukacyjną o IKE i IKZE dedykowaną branży kreatywnej.

prezentacja
14:20 - 14:30
Marek Lesiak (Efigence), Tomasz Dośpiał (Alior Bank)

Nowa aplikacja Alior Kantor - podróżowanie w prostej taryfie i bez zbędnego bagażu. Case study Alior Kantor

Wszyscy próbują maksymalnie uprościć świat finansów, ale innowacyjność wymaga zarówno przejrzystej wizji jak i łatwych rozwiązań. Taki zamysł miał Alior Bank tworząc nową aplikację - Alior Kantor.

prezentacja
14:30 - 14:40
Piotr Friedberg (VMLY&R Poland)

Dobrze zaprojektowane ubezpieczenie dla rodzin. Case study Link4 mama

Branża ubezpieczeniowa jest trudna, a wygląd formularzy ubezpieczeniowych to często lista nudnych pół do uzupełnienia. Naszym zadaniem było zaprojektowanie produktu ubezpieczeniowego dla rodzin, który w końcu będzie zrozumiały.

prezentacja
14:40 - 14:50
Bartek Zieman (Movade Sp.z o.o)

Redesign platformy giełdowej. Case Study ePromak Next.

Jak udało nam się ze specjalistycznego i hermetycznego narzędzia stworzyć aplikację dla zwykłego inwestora? Proces redesignu przy współpracy z Asseco Poland.

prezentacja
14:50 - 15:00

Temat podamy wkrótce

15:00 - 15:20

Przerwa kawowa

prezentacja
15:20 - 15:45
Krzysztof Bielski (Google)

Entering the area of Conversational UI

Just as mobile phones changed our business and users 10 years ago, we are noticing a new trend today. Voice continues to grow as an input method that people expect to use to find the information they want.

prezentacja
15:50 - 16:15
Katarzyna Ryniak (Upside), Rafał Cymerys (Upside)

Ludzka twarz bankowości - zastosowanie asystentów głosowych w sektorze finansowym

Rosnąca popularność asystentów głosowych nie ominie bankowości. Pojawia się więc pytanie co banki i instytucje finansowe mogą zrobić już teraz by nie przegapić ery voice-first którą coraz wyraźniej widzimy również na polskim rynku

prezentacja
16:20 - 16:45

Temat podamy wkrótce

16:45 - 16:55

Zakończenie

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Złoty sponsor

Blue Media

Organizator

ClickMaster

Sponsor

Nest Bank

Patronat honorowy

Partnerzy